Wat as ek dit nie kan deursien nie?

Het jy dalk ‘n paar goeie doelwitte in gedagte en vertrou jy dat die Here jou sal lei maar, wat daarvan as jy nie daarin slaag nie? Jy is dalk bang dat jy dit nie sal kan deursien nie, die moontlikheid dat jy dit dalk sal verbrou is tog groot en nou is jy dalk bang dat jy God sal teleurstel.

Welkom, jy is nie al een wat so voel nie, dit vreet soos ‘n kanker aan my! Wat nog gepraat van die wat reeds vir jou vertel het jy is die rede vir….

Daar is ‘n gewilde spreekwoord wat lei: “Hy het geglo hy kon en hy het.”

God se Woord onthul egter aan ons ‘n dieper, bevrydende waarheid: Hy het geglo hy kon nie, daarom het God. Vriend(in) jy hoef dit nie alles alleen te doen nie. God verwag nie van jou om perfek te wees nie. Dit is waarom Hy Jesus gestuur het om ons te red – Hy het geweet ons het ‘n Redder nodig om ons krag te wees wanneer ons swak is, om ons te lei, om ons die weg te wys, en om die straf vir ons sondes op Hom te neem.

Die Evangelie dien as aanmoediging tot God-geleide doelwitte, en motiveer ons om weer op die regte pad te kom indien ons val.

Waar jy nie kan nie, kan God. In werklikheid het Hy dit reeds aan die kruis gedoen. Dit maak nie saak wat jy bereik of nie bereik nie, God het reeds die uiteindelike oorwinning oor die dood behaal vir jou en vir my! Daar is niks wat jy so kan verbrou dat Hy nie iets moois daaruit kan skep nie.

Kom ons bring alles bymekaar:

  • Soek God se wysheid in God-geleide doelwitte en wyse beplanning. Hy sal dit vir jou gee!
  • Neem stappe in geloof, in die groot doelwitte, maar ook in die skynbaar alledaagse stappe tussen-in.
  • Vertrou God om Sy genade oor jou uit te giet in die tye waar jy droogmaak op die pad – want droogmaak, sal jy! Maar, indien jou doelwitte na God wys, sal jy nie die skip verlaat nie. Jy sal na Hom keer vir krag en wysheid, wetende dat hoe jy die doelwit bereik nie soveel saak maak as hoekom nie.

Dalk is dit nodig om dalk saam te bid en te vra: Here, wat ‘n avontuur was dit uit u lewe-gewende Woord! Help my om iets te doen van wat ek geleer het en, meeste van alles, help my om u Goeie Nuus van Jesus te deel. Laat al my doelwitte, klein of groot, lei na U voete. In tye waar ek faal, herinner my aan U veranderende genade. Laat die genade my voortdryf om my doel vir my lewe uit te leef! In Jesus se Naam. Amen!

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s