Wag

Ek het al menigmaal gewonder hoe anders my lewe sou wees as ek handdoek ingegooi het toe ek wou. My verhaal kon so geklink het: “Ja, ek het altyd gedink ek was veronderstel om ‘n pastoor te word, maar ek het dit probeer en dinge het nie uitgewerk nie. Dis maar hoe die lewe is.”

Ek is seker dat jy ook al met uitdagings in verskillende seisoene van jou lewe geworstel het: ‘n baas wat jy dink jy nie nog ‘n dag langer kan verdra nie, ‘n verhouding wat skielik seermaak, ‘n droom waarvan die hulpbronne opraak, ‘n skuif wat nie aan jou verwagtinge voldoen het nie. Wanneer jy probleme in die gesig staar, is dit normaal om jou gewigtige, lewensveranderende besluite te heroorweeg. Jy mag vrae soos die volgende vra:

  • Moet ek die kans waag om my huidige werk te bedank en iets anders te soek?
  • Is dit tyd vir my om aan te beweeg, nadat my vriende en familie opgegee het op my?
  • Is ek regtig uitgeknip daarvoor om ‘n besigheid te bedryf? Moet ek my verliese aanvaar voor dinge enigsins erger raak?

In elkeen van hierdie voorbeelde — en in die meeste groot lewensbesluite — is jy by ‘n kritieke kruispad, en is dit tyd om te besluit: moet ek wag of wegstap?

Kies ek om moed op te gee omdat dit die regte ding is om te doen, of omdat dit makliker sal wees om alles te los?

Dikwels is die beste en mees lonende keuse om op die pad te bly, selfs wanneer dit makliker sal wees om om te draai en weg te loop. Ek sê nie dit gaan nooit nodig wees om weg te stap nie. Voor jy egter die besluit neem, vra jouself: “Kies ek om moed op te gee omdat dit die regte ding is om te doen, of omdat dit makliker sal wees om alles te los?” Getrouheid om te bly waar jy gevestig is, is soms die grootste daad van geloof. Jare in die toekoms mag jy dalk terugkyk en God dank dat jy besluit het om te bly toe dit makliker sou wees om te gaan.

Onthou, God het jou na Sy beeld geskape en Hy is die leidsman en voleinder van jou verhaal. Jy is nie iemand wat tou opgooi nie. Jy is ‘n voltooier.

Here, is daar enigiets waarvan ek probeer wegstap, wat U wil hê ek moet klaarmaak? Sal U my u krag gee om deur te druk?

Leave a comment